2 reacties

Welkom Steven Vermeylen !

Met grote vreugde kan ik melden dat Steven Vermeylen voortaan door het leven gaat als co-auteur van “Trappistbier Beleven”. Steven zelf is een streekgenoot van mij een heeft sinds geruime tijd de fantastische bierblog “Hier stroomt het bier !”. Steven is nogal goed te pen en thuis van alle biermarkten, we kijken dan ook uit naar zijn bijdragen aan dit project. Welkom in de wereld van de Trappisten !

Danny Van Tricht

2 reacties op “Welkom Steven Vermeylen !

  1. Haha, grappig om hier langs te komen vandaag ! Ik schrok mij een bult.

    Maar inderdaad, ik hoop af en toe een kleine bijdrage te leveren aan ‘Trappistbier Beleven’. Eigenlijk de eerste keer dat ik op een verzoek tot ‘gastschrijver’ inga. Ik ben dan ook zelf benieuwd hoe dat alles zal draaien.

    Bierminnende groeten
    Steven

  2. Amaai Danny;
    hoe hebt ge dat voor elkaar gekregen
    want wat die man kan schrijven over bier doen er hem net véél na !

    Bravo
    Geroen.

Geef een reactie

