1 jaar TrappistBier Beleven

Mijn grootvader zaliger zei dikwijls dat met de ouderdom de tijd steeds vlugger tikt … ik moest er dikwijls hartelijk om lachen. Nu de tand des tijds ook op mezelf begint vat te krijgen moet ik bekennen dat hij gelijk had. Zo is het alweer één jaar geleden dat we deze blog hebben opgestart. Uit passie en respect voor de Trappisten en hun bieren. Als antwoord op de talrijke mails die ik krijg van bierliefhebbers over wat er zoal te beleven valt rond de Trappistbieren. We zijn nu één jaar verder, 120 berichten en 25.000 bezoekers oud. Ik beschouw deze website dan ook als een succes dat ik in de toekomst hopelijk kan blijven uitbouwen. Ondertussen blijft mijn andere Trappist website trappistbier.be natuurlijk ook online met daarop statische algemene info over de 7 Trappist brouwerijen.

Aan alle lezers, medewerkers en bierliefhebbers bedankt voor de talrijke bezoeken en nuttige informatie. Op naar 2 jaar TrappistBier Beleven !

Danny Van Tricht

ikke10

Foto : Sofie Vanrafelghem

