3 reacties

2 jaar TrappistBier Beleven

Wat gaat de tijd toch vlug. Het lijkt me pas gisteren toen ik deze blog begon … en toen durfde ik zeker niet dromen van het succes dat TrappistBier Beleven vandaag is geworden. We zijn dus 2 jaar oud, het afgelopen jaar verdubbelde het aantal bezoekers, nog steeds de beste drijfveer om er mee verder te doen en steeds boeiend Trappist nieuws op te snorren. Langs deze weg mijn dank aan de honderden unieke bezoekers die dagelijks een blik werpen op TrappistBier Beleven ! Ook mijn oprechte dank aan iedereen die een steentje bijdroeg aan deze blog. Terugkijken is mooi maar het is nog beter even naar de toekomst te turen m.a.w. wat kan je hier nog verwachten ? George Nelis stapt natuurlijk gedreven verder aan zijn Tour de Trappistes. Een gerenomeerd Vlaams bierkenner-liefhebber zal elke soort TrappistBier proeven en beschrijven op zijn eigenwijze manier. We fietsen verder rond abdijen en blijven speciale café’s en plaatsjes om een Trappist te gaan degusteren in de kijker zetten. Tijdens de lange wintermaanden hoop ik per Trappist abdij-brouwerij een uitgebreid foto-album online te zetten met daarin natuurlijk foto’s van eigen makelij. En wie weet wat er nog allemaal op ons af komt … Komt er nu een achtste Trappist of niet ???  In elk geval hoop ik jullie te blijven boeien met alles wat er rijlt en zeilt in de Trappistenwereld. Op naar 3 jaar TrappistBier Beleven !

Danny Van Tricht  Hoofdredacteur

©2010 TrappistBier Beleven

3 reacties op “2 jaar TrappistBier Beleven

  1. Proficiat Danny. En doe er gerust nog maar een paar jaartjes erbij en meer zelfs. Om deze verjaardag te vieren doe ik mijn tweede en tevens laatste La Trappa Quadrupel Oak Aged open. Ik zal deze op jouw gezondheid op drinken. Heerlijk is het niet ?

    Santé,

    Trappistman

  2. La TrappE wel te verstaan he.

    Trappistman

  3. Ja “Vader Abt” (Danny) doet schitterend werk.
    Hij geniet véél respect ook van brouwers die géén trappist produceren !
    Doe zo verder samen met nog een website of 3 – 4 brengen jullie onze biercultuur
    naar het hoogste niveau en bereiken jullie véél mensen die normaal minder interesse
    hadden vroeger voor ons heerlijk smakenpallet van belgische (top)bieren.
    Ik durf zelfs dikwijls dankbaar gebruik maken van uw foto’s (steeds met bronvermelding uiteraard) en beveel deze website ook telkens aan tussen de 2 delen op een spreek- en degustatieavond over Bier (welk het thema ook is)
    Groeten
    Geroen. (die dit weekend eens wat rust neemt op gebied van bieruitstapjes dan toch)

Geef een reactie

