Een reactie plaatsen

Trappistbier met gaatjes

In deze nieuwe rubriek “Trappistbier met gaatjes” gaat Yannick de Cocqueau op zoek naar het perfekte huwelijk tussen Trappistbier en kaas. Niet alleen de Trappist kazen komen aan bod maar ook andere pareltjes uit ons rijkelijk assortiment kazen.

Yannick :In volle voorbereiding van het Zythos BierFestival is er niets beters om mij te herbronnen dan een goede kaasschotel met een mooi aanbod begeleidende bieren. Voor mij is dit ondertussen een klassieker geworden die zelfs bij feestgelegenheden aan bod mag komen, en ook komt. Voor deze gelegenheid zijn alle begeleidende bieren bovendien Trappisten. Ik kreeg van Danny namelijk de opdracht om vanaf deze maand Geroen wat concurrentie aan te doen op zijn website door kazen te gaan proeven. Naast ‘Geroen proeft’ krijgen jullie vanaf nu dus ook een kaas aangeboden die naar mijn eigen mening met een bepaalde Trappist samengaat. Deze combinaties zijn natuurlijk steeds erg persoonlijk, maar ik heb proefondervindelijk toch mogen vaststellen dat 90% van de personen zich wel in bepaalde combinaties kan vinden.”

Morgen de eerste “Trappistbier met gaatjes” op TrappistBier Beleven !

©2011 TrappistBier Beleven

Geef een reactie

