12 reacties

Dé Westvleteren rush op de Colruyt

Vandaag verschijnen inderdaad de eerste bons in de Knack en De Standaard. Morgen kan iedere geinteresseerde naar de Colruyt voor zijn six(tus)-pack Westvleteren. Graag horen we jullie ervaringen ! Ging het vlot ?  Hoe lang was de rij ?  Anekdotes ?  Foto’s ?  Klik onder dit artikel in “reacties” en laat ons uw ervaringen weten ! Foto’s mag je doorsturen naar de redactie : dannyATtrappistbier.be (vervang AT door @). De reacties worden wel eerst gemodereerd, het kan even duren voor ze verschijnen. Veel succes !

©2011 TrappistBier Beleven

12 reacties op “Dé Westvleteren rush op de Colruyt

  1. Voor de liefhebbers zal het een onrustige nacht worden. Want reeds vandaag is het aanschuiven en zoeken. Niet voor het bier maar om nog een Standaard of Knack te vinden. Hier zijn beide reeds van 9u deze morgen uitverkocht. Ik krijg nog aan de lopende band teleurgestelde mensen binnen. Dus is vrees voor schokkende taferelen morgen voor opening aan de Colruyts overal in het land. Ik hoop dat ze zich er op voorzien. Wat bewaking en een verdeling net achter de deur zou het veiligste zijn. Want volgens mij gaat er letterlijk gevochten worden. Hier zijn alvast klanten geweest die 2u voor opening aan de winkel gaan staan wachten.
    Dit word morgen vast vervolgd op het nieuws en in de kranten…

  2. in halle al vanaf 8 uur geen standaard\knack meer te vinden. Het is triestig

  3. de eerste stap is gezet, met vertraging weliswaar…. ik ging tegen de middag naar een plaatselijke krantenwinkel (‘k dacht zo’n vaart zal het wel niet lopen in ons boerengat) maar alle Standaards waren natuurlijk al uitverkocht, en in de Knack zag ik niet direct een bon vermeld, uiteindelijk belandde ik nog in een andere krantenwinkel, waar de bediende mij meldde dat ik zo’n 5 u à 5,5u te laat was🙂 en dat hij maar een levering van 20 kranten had bekomen, wat natuurlijk veel te weinig bleek met deze aktie.
    toen ik in het grootwarenhuis de Knack stond te doorbladeren, kwam er iemand de resterende hoeveelheid Knacks opkopen, toen ik vroeg of de bon daarin wél te vinden was, omdat ik hem niet gevonden had, antwoordde hij me dat de bon in de ingepakte bijlage zat, dus eind goed, al goed. Les : misschien moet ik morgen maar iets vroeger naar de Colruyt…. willen de anderen dan misschien wat langer wachten ?

  4. Oplossing is misschien de online krant van de standaard te kopen op ipad, die heeft ook een bon en de verkoop daarvan is onbeperkt!

  5. Online krant kopen, maar dan zeggen ze misschien in Colruyt dat alleen originele bons geldig zijn en niet een zelf geprinte ?:-(

  6. Hallo Danny
    Ik heb mijn bon en hoop morgen aan mijn pakket te geraken.

  7. G. morgen,

    Wij hebben met spijt naast de bon gegrepen omdat het niet duidelijk was ook al zouden ze gezegd hebben dat het in het nieuwsblad /het laatste nieuws ook een bon zou verschijnen wat niet het geval is of was.Het is spijtig dat het allemaal zo moet verlopen maar er is geen weg terug! Hopelijk kunnen we ooit nog wel eens zo een biertje proeven en dat ze nog eens zoiets degelijks gaan doen zodat de andere ook een kans krijgen.

  8. Het stond toch duidelijk op deze website te lezen hoe en waar …
    Volgende keer beter !

  9. 02/11/2011 – 06u15: lokale krantenwinkel in Zuid-Limburg; nog slechts drie Standaards over. Twee exemplaren gekocht.

    03/11/2011 – 07u15: Colruyt Tongeren; 4 auto’s
    03/11/2011 – 07u30: 10 auto’s
    03/11/2011 – 08u00: 75 auto’s (halve parking vol)
    03/11/2011 – 08u30: volledige parking vol en een rij wachtenden van 70 meter
    03/11/2011 – 08u45: Westvleteren uitverkocht🙂 (100 pakketten voor 170 mensen)

  10. Ik heb net mijn bakje Westvleteren 12 te pakken gekregen. Alhoewel er heel wat volk was, volstond het toch om 15′ voor openingstijd toe te komen. Wellicht helpt het dat er in Anderlecht net ietsje minder Vlamingen wonen🙂

  11. Ging vrij vlot, moest 2 hebben (eentje voor familie lid), Hoogstraten 50 man voor mij maar ging vrij vlot..Vosselaar was binnen en buiten..Vertrokken om 8u10 Merksplas en was om 09u15 terug thuis…

  12. Colruyt Kontich rond 9:00 – file van auto’s tot buiten op straat, parking vol. Het was druk, maar er was disicpline, geen zotte taferelen.
    Colruyt Kontich rond 9:20 – Parking stond nog steeds vol, maar het was al iets rustiger, vier van de zes palletten waren reeds verkocht, wachtrij van nog geen vijf minuten. Het was alle hands aan dek, alle kassa’s waren open en het ging goed vooruit. Aan de kassa dachten ze wel dat rond 10u00 alles zou uitverkocht zijn.

    Om de dag voordien een krant of een Knack vast te krijgen moest je toch redelijk vroeg naar de winkel, maar het was niet ondoenbaar, genoeg krantenwinkels in de buurt hier. Rond 8:30 de laatste krant kunnen scoren in Lint. (En nog enkele Knacks beschikbaar)

    Van’t weekend al eens een eerste kraken se!😉

Geef een reactie

